Forfatterskolen

Forfatterskolen tilbyder en 2-årig kunstnerisk uddannelse, der tager afsæt i den enkelte studerendes kunstneriske potentiale. Uddannelsen bygger på litterær skriveteknik, alment kendskab til litteratur, samt til forfatteres vilkår og arbejdsforhold.

OVERVIEW

This website forfatterskolen.dk currently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have audited twenty pages inside the site forfatterskolen.dk and found thirty-nine websites interfacing with forfatterskolen.dk.

FORFATTERSKOLEN.DK RANKINGS

This website forfatterskolen.dk has seen variant amounts of traffic all over the year.
Traffic for forfatterskolen.dk

Traffic ranking (by month) for forfatterskolen.dk

Traffic ranking by day of the week for forfatterskolen.dk

Blogmybloggingblogworm

Internet site der formidler litteratur, kunst og kulturelle oplevelser på en blogplatform. Hørte du hesten vrinske, Rikke? Læs i dette indlæg.

Coloured Glass

Ive got a new toy. There will be occasional words going on. Because clearly, I generate way too much content for just one meager blog. Anyway, go get your mood swings on at the aptly named we used to dream the biggest dreams. August 23, 2009 in random poetry attack. This ad, quite simply, gets it. August 20, 2008 in Advertising.

En fri interaktiv litteraturside - beregnet til undervisning i dansk i Gymnasiet og HF

SILKEÅEN - Cyberroman af BO REINHOLDT.

Sarahengell.dk

Det stof som drømme er gjort af. Kommentarer lukket til Benny Beton. Kommentarer lukket til Forbandede mødom Forpulede kærlighed. Kommentarer lukket til 21 måder at dø. Kommentarer lukket til Forbandede mødom. Kommentarer lukket til Forpulede kærlighed. To streger og tusind tanker.

Thomas Rydahl Forfatter til EREMITTEN

En hjertegribende spændingsroman med årets mest overraskende detektiv. Eremitten er solgt til udgivelse i bla. Spanien, Japan, Storbritannien, USA og Frankrig. Filmrettighederne er solgt til et stort europæisk filmselskab. På BogForum i Bella 2014. 8230; Slår benene væk under dig. Thomas Rydahl skriver helt fantastisk. Forfatterhåndværk når det er bedst.

Verbale Pupiller 2011

VP11 er en improviseret version af festivalen som tidligere har været afholdt i 2007 og 2009. Programmet består af oplæsninger, performance, koncerter og en række debatter om æstetiske, aktivistiske og politiske emner og spor inden for samtidspoesien.

WHAT DOES FORFATTERSKOLEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of forfatterskolen.dk Mobile Screenshot of forfatterskolen.dk Tablet Screenshot of forfatterskolen.dk

FORFATTERSKOLEN.DK HOST

I detected that a lone root page on forfatterskolen.dk took six hundred and ninety milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
217.116.232.214

I diagnosed that this website is employing the Apache operating system.

Forfatterskolen

DESCRIPTION

CONTENT

This website forfatterskolen.dk states the following, "Forfatterskolen tilbyder en toårig kunstnerisk uddannelse, der tager afsæt i den enkelte studerendes kunstneriske potentiale." Our analyzers viewed that the website also stated " Uddannelsen bygger på litterær skriveteknik, alment kendskab til litteratur, samt til forfatteres vilkår og arbejdsforhold." The Website also said " Ansøgningsfristen for optagelse september 2018 er fredag den 23. Hvis du er interesseret i at søge ind på Forfatterskolen, kan du læse nærmere om alle formaliteter og krav her. Peder Skrams Gade 2A, 1. Åben mandag fredag 9 16." The website's header had forfatter as the most important search term. It is followed by forfatterskolen, skole, and uddannelse which isn't as highly ranked as forfatter. The next words they used was litteratur. kunstnerisk was included but will not be seen by web engines.

SUBSEQUENT WEBSITES

Velkommen til SAXO Forfatterskole - SAXO.coms Forfatterskole

I maven, eller elsker du bare at skrive? SAXO Forfatterskole foregår online og hver uge få du nye opgaver, der udfordrer din indre skriver. Tilmeld dig skolen her - vi glæder os til at læse dine tekster! Få individuel respons på din novelle. november er det muligt at tilkøbe individuel respons på den sidste opgave på forfatterskolen - mininovellen, som åbner den 25.

Find din indre forfatter frem

Forfatterspirerne er et netværk i Københavns Biblioteker for børn og unge i alderen 11 til 18 år med interesse for at skrive. I begyndelsen holdt Forfatterspirernes Skriveklub møde én gang om måneden på ét bibliotek. Siden er klubben vokset og der skrives nu hver uge på fem forskellige biblioteker i København. Forfatterspirernes Forfatterværksted afholdes hver sommer med en hel uges skrivning, litterær udflugt og spændende gæster. Er du mellem 11 og 18 år? .

Forfatterstemmer.dk online digte og digtoplæsning

Digteren i vejr med sig selv. Fortælle-razzia, kunstnere i byens rum. Forfatterstemmer er landets største website for digtoplæsninger. Hent den seneste version her. Optaget på Odense Lyrikfestival 2014.

Skrivekurs for Forfattere - Forfatterkurs - Skrivekurs fra Norsk Forfatterutvikling

Norsk Forfatterutvikling tilbyr komplett skrivekurs som lærer deg inntektsbringende skrivekunst. Kurset lærer deg å skrive alt i fra spennende artikler til noveller og romaner.

Mogens Sørensen Forfatterværksted - Denne blog handler om skrivning og litteratur og relaterede ting, også om mit eget forfatterskabMogens Sørensen Forfatterværksted Denne blog handler om skrivning og litteratur og relaterede ting, også om mit eget forfa

Denne blog handler om skrivning og litteratur og relaterede ting, også om mit eget forfatterskab. Tong den Vise drage, ny udgave. Forside til min eventyrsamling Tong den vise drage og andre fortællinger. Jeg vil fortælle lidt om dem, der er taget med i denne samling. Efter den fik jeg så ide.